Ahad, 23 Oktober 2011

Nonsense



*Pasta korean Drama . \sweet/



Assalamualaikum .

Dah lama kan tak update ? sory . sebab busy design blog  dan yang ini ambil dari blogskin  :) . Okey , last week was final exam . I don't make enough preparation . Tawakal je lah . And , today , saya happy , but not enough happy . Because next week , I still have science for my exam . But that not the main reason why I'm unhappy .


Amaran !

Entry kali ini berdasarkan luahan hati yang sedang serabut . Jadi , entry kali ini mungkin mencarut di tahap gaban . Jadi , tak baca juga enggak papa kok . :)


The first time , I really really feel like dying . Fiqah harap , Fiqah akan hilang ingatan . Satu hari pun jadilah . Asalkan Fiqah bahagia . For the first time , Fiqah rasa hilang ingatan adalah sesuatu yang membahagiakan . Maafkan Fiqah ye kawan kawan kalau Fiqah hilang ingatan atas permintaan Fiqah sendiri . #unreasonable jokes .


Pada awalnya , Fiqa tutup muka dengan buku . Dan , itu adalah sangat sangat dan sangat memalukan for the entire of my life . Tak sangka pulak boleh menangis bila sampai dekat tempat Zaty . Apalah , tak brutal langsung menangis kan ? Fiqah tak tahu yang Fiqah ni bersalah atau tidak .


Oh tidakk ! Just , pleasee cubit lah saya . Bangunkanlah saya dari mimpi ngeri ni . saya janji saya akan bertaubat . Cepatt , kejut saya cepat ! . It was impossible . really impossible . In fact , this was real . Aku ni betu betul  \Pabu/  lah . And , berharap selasa ni dapat pergi PB untuk berjumpa dengan Wani dan lepaskan geram dan marah dan malu dan jadilah macam orang gila disana ye ?

boleh saja .
k , tata . 




2 ulasan:

miSz tUna berkata...

eh, nnt pm la no. fiqa kt fb.. kot2 bebile senang nk contact :)

Unknown berkata...

ouh . okey :)