Rabu, 14 September 2011

Menangis masa exam

Ehem , dengan sukacitanya .. ehh ? bukan ! dengan dukacitanya , saya nak bagitaw kat hangpa , aku nangis tau masa exam . masa exam aku fikir psl blog kesayangan aku ni . sebab ? aku nak luahkan ke tension nan aku nih .
masa tu subject Math auw .


cikgu math ckp x leh guna calculator . dengan senang hatinya aku tak bawak kalkulator . mase nak dekat mula tu , cikgu ckp boleh guna . masa tu , kalau nak kira temperature aku , akurase toksah kira kot . lebih 100 celcius .
masa tuh , tangan aku dah berpeluh-peluh .


yess , aku nervous . aku tak yakin aku mampu jawab soalan tnpa menatang tuh . aku boleh jwb soalan math tu . but , hal kira-kira ni . aku lembab semacam. dah kira , nak kira lagi . sebab tu , dari darjah 2 aku benci math . aku benci math , bukan benci cikgu nya . #nasibbekupsrdapatA


aku banyak skip  mase jawab . lebih 10 soalan aku x dapat jawab . tak pernah rasa teruk camni . bila aku tak siap , aku conteng paper aku tu . sebab geram sangat . masa jawab tu aku byk nagis , tapi . sekejap-sekejap . bila time cikgu nak kutip tu , aku tak hantar . aku hantar lambat .


bila aku dah hantar , #mainbulatje . aku terus nangis . masa tu aku nangis memang tak berhenti . takde sorang pun yg perasan aku nangis . bila aku fikir psl math mse aku nangis , aku nangis smpai tersedu-sedu . sedih tahap gaban tau . aku menyesal . mengajar aku jangan ikut ckp cikgu sangat . #tipuje


masa nak pegi rehat , baru kawan aku yg 4 orang tu perasan aku menangis . sadis tol . lepas tu diorang pujuk aku , aku dah x nangis . #gembeng  . baru aku sedar , lepas aku nangis , aku rasa lega . lepastu , aku jumpa cikgu math aku . aku ckp nape cikgu ckp x leh bwk kalkulator . kesian kat saya . cikgu ketawa . cikgu ckp bagus ! hidup tanpa kalkulator . urgh !


tadi exam KHB ditundakan esok . ala , x fair arh begini . esok nak pegi Melaka . rombongan . cikgu sejarah pun pergi . bestnya esok . ary ni janggal arh . mama ngan adik kat kampung . aku ngan ayah je yg ada . sunyi kut . walaupun aku ni selalu gaduh dengan adik , tapi bila dia takde sunyi je .


korang , nak tau tak ? cite psl cikgu sejarah aku . aku selalu nak tergelak sampai bergolek-golek tau . huhu . selalunya kan , time dia ajar kiteorang je kan , mesti ada lori jual tilam tu memekak . subject lain takde pulak . subject sejarah je . selalu sangat . Tilam , tilam . whoa , terbaekk apek jual tilam tu kerana berjaya buat cikgu aku menyampah dengan kau . Haha .

okey lah semua ,
penat aku membebel hari ni .
tata .

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aq owng p'tame yg perasan kaw nagis .. yg lagy 3 ekor 2 .. erhhh !! slah lax .. lagy tiqa owng 2 .. perasan ..2 pon aq pnggil dyew owng .. huh !! laen kaly . mention name aq !! bawu femous !! hu3 ..

Unknown berkata...

yelah nyah , ko xperlu kot famous tu . ko kan da famous pee . weheehe

Tanpa Nama berkata...

ha3 .. femous lha sngat .. ^_^