Jumaat, 9 September 2011

apa salah akuu ?

Haihh , #menegeluh .  kenapa 'manusia' tu tak puas hati ngan aku ? apa salah aku ? besar canad ke ?
okey , aku tak reti nak jelaskan masalah aku . aku main tulis jeh ,


Tadi macam wa tak bengang pulakk . Wanie nan Zaty ajak aku jumpa dia . actually , aku tanak ikut . Tapi , aku ikut jugak . sebab kalo tak ikut , nanty wanie cakap memacam kang kat dia .


okey , right now , aku luahkan apa yg terbuku dalam hati ni . biarpun mencarut cencarut okey ? . hmph , ada satu hamba Allah ni dia selalu tak puas hati dengan aku . senang cerita , dia macam tak suka dekat aku . Correction , memang tak suka .


aku memang sedih gila an kalau ada manusia macam tu . yela , sebagai manusia .. ehh , stopstop . hmph , #banyaksangatmengeluh . Maybe , dia anggap aku ni perampas . even , that things , takde kene mengena dengan dia langsung !


yes , tuduhlah . tuduhlah yg aku ni perampas , talam dua muka and so on . I don't care . b'cause saya tak heran dengan pendapat awak tentang saya . dan , saya sama sekali takde niat nak bermusuh dengan awak . saya juga takde niat nak mengungkit perkara lama .


tapi , saya rasa , orang yg memfitnah saya tu adalah awak . Yes , saya hormat awak , sebab awak lagi tua dari saya . tapi , saya ada perasaan . saya nak tau nape awak memang dengki ngan saya . saya terhingin la sangat nak face to face . but , kawan saya cakap , JANGAN . b'cause . awak ramai kawan , dan tak tau apa lagi yg awk akan buat terhadap saya .


saya berdoa . saya berdoa , yg awak takkan ada perasaan tak suka tu terhdap saya . ehemm , dia yg dimaksudkan adalah perempuan bukan lelaki .


umphh , lega gila dapat luahkan . Haha . oke ni cerita psl tadi lak .

-
-
-
-

Hehe . tadi aku jumpa dia . Tapi , dia yg skng ni bkn prmpuan tdi . Tapi .. takdepapelah . hehe .
huhu . tadi jumpe die . I prefer buat muka toya kot . padan muka ngan aku kene mrh dngn wani .


btw , happy  kot . da mcm orng x center snyum sensorang #kawanakucakap

okeh ,
TATA

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

haha .. first story psal aqak tutttt ..
second story psal .. adeq aqak tutttt ..
erm , laen kaly .. raf x yah ikod zaty g jmpew tutt .. x abiz2 nan mukew toye dyew .. menyampah bolee ?
hu3 .. bole jew ..

Unknown berkata...

pun boley . hahak