Khamis, 3 November 2011

Karya Pertama yang Hampir berjaya|macam tak percaya ♥

Assalamualaikum ..

Hehe .. Tadi pemulangan buku teks . berat gila woh . mcam nak patah je bahu ni .  Back to the title sweety , Bermulanya semalam ye . Masa tu saya keboringan dan merajuk dengan Izzaty dan ahli Lyshi Freak yang lain . Jadi , saya dan Syaz bercadang nak menulis .


Hahaha . Saya pun memulakan cerita dengan menulis . sedaya upaya menghayati cerita yang saya tulis . Harini episod 6 masuk 7 . Sebenarnya cerita tu lebih panjang daripada apa yang saya tulis , tetapi , tangan saya sungguh letih . Hoooyoo .  Penat woo . Harini , saya dah berbaik dengan mereka . Huhu. Tadi wani lalu . saya pun tutup itu buku dengan segera . Dia ingatkan itu diary lalu merajuk . haha :P


saya tak pujuk pun . Last2 dia da tau itu cerpen bukan diary . Haha . kesian sama dia . Kawan saya cakap 'Terbaik , Sedih , Ayat cerpen ni handsome and saya cakap amesomee ! . Haha . saya lebih berdramatik sekarang . saya sangat happy sekarang dan mau menyambung penulisan .


tata .

Tiada ulasan: