Isnin, 7 November 2011

Saya di tag









 Assalamualaikum ..

Wah . saya di tag . thanks to adik Afrina . Goodluck ye dalam GA tu .


Hello alls . Oktober dah berlalu . tiba masanya November yang hampir berakhir . I tak sangka dah nak masuk form 2. cepat bebenor tua nya kan ?  Dan , masa untuk berpisah dengan kawan tu semakin hampir . Oh my God  ! haha . oke oke . jangan buat muka terkejut yang buruk tu .



Yang paling membimbangkan sampai buat muka saya berkedut ni pasal result exam . Oh my God again ! macam manelah result tu nanti yek ? hensem ke comel ke hodoh ke ? harapnya comel ngan hensem jelah .



...... #silent reading sebentar . haha . ok . I'm gonna crazy .


oke , saya lupa dah nak ucap something .

                                             

                                                Selamat Hari Raya Aidiladha ..



T_T . kan ? saya dah lupa cakap haritu . Tu pun nak kecoh . mende tah minah ni ..


Baik .
Keyboard off . Tata .


Tiada ulasan: