Jumaat, 9 Disember 2011

Kenapa awak muncul ? kenapa ? dan kenapa saya layan ?

\Assalamualaikum/

Mesti ada orang sedar , dah lama aku tak emo kan ? #adalapulak


Hmmph , awak , kenapa awak muncul ? saya ingat saya dah buang semuaa pasal awak dalam hidup saya . Saya ingat,setelah semua yang terjadi , awak melarikan diri .


Saya jadi benci dekat awak . Yes , BENCI . Dan , saya bangga dengan diri saya sendiri .... sebab , sejak saya tak bertegur sapa , saya tak pernah menangis kerana awak . TAK PERNAH !


Tapi , harini , saya tahan . saya tahan air mata daripada jatuh . Kenapa  ? tidak wajar saya menangis untuk perkara sia-sia . And again , I'm proud of myself .


Actually , saya tak mengharapkan apa-apa daripada awak . Cuma , saya ada satu impian dan harapan . cuma satu , saya taknak tahu apa-apa yang berkaitan dengan awak . dan , saya nak awak stay away from me .

.
.
.
.
.
.
.
.


PLEASE ..


I really beg you . Or , should I kill you because hurting my heart ? Atau , saya kena tabah dan cekal seperti Eun-Jo ?

p/s-I have made my decision-I'll kill you dude .

2 ulasan:

miSz tUna berkata...

Keep standing on your two feet, dear... kesakitan yg fiqah rasa tu mugkin rasa sangat sakit sekarang.. dan semuanya utk jadikan fiqah kuat...

menagis, ketawa, semua tu lumrah... it's not wrong to do it... sedih, gembira itu semua emosi yang layak dinikmati oleh semua org... tak salah untuk merasainya... asalkan sampai masa, kite kembali kpd diri kita yg bahagia ;)

hanya kita yg boleh tentukan apa yg kite rase... org lain tu cume penambah perisa je k... ;)

Unknown berkata...

Thanks kak wani . akak dah bnyak nasihat fiqah . thanks for everything :)