Selasa, 3 Julai 2012

Stay away from me



Assalamualaikum ..

Holla . Hai , nampak tak skin dah tukar ? dan tajuk pun sama . sangat memilukan ye tajuk itu x) . Ye , harini nak luahkan perasaan sat no . Hmm , aku taktau nak cakap camne . Yang penting hati aku sakit . Tapi tak sakit gila . Mungkin sebab selalu disakiti , dah kebal kot -,- . Dia tuu , aku taktau ape perasaan dia , k . Dia buat aku macam , errr aku malas nak cakap .

Lepas ni , kalau ada masa dia nak text atau chat ngan aku , aku sepak dia cukup-cukup . Fire dia cukup-cukup . Tak kiralah , dia time tu akan cakap 

Yela,saya tau sape saya ni, dah biasa dihina

Aku takkan berlembut hati . Dia tak pernah fikir perasaan aku . Aku fikir sekli pun tak pernah (bagi aku) . Aku dok setia kat sini . Tapi , diaaa ? Takkk ! Dia tak pernah hargai aku . Tak . Semuanya tentang dia, takkk . Aku je . Tapi lepas ni takkan . Aku takkan bagi muka dekat orang macam dia . Sekarang , hati aku hanya untuk keluarga , kawan , Allah , Rasul dan mungkin seseorang yang betul-betul hargai aku . Aku cuba paksa diri untuk benci dia . Ternyata, aku tak boleh . Jadi , Aku akan jauhi dia .

ITU AZAM AKU 

dia takkan wujud lagi dalam hidup aku . Dia sejarah je .  Aku nak cakap selamat tinggal . Dan aku takkan menyesal dengan keputusan aku , walaupun semua yang aku cakap harini nampak b*doh .

Bye :)

Tiada ulasan: