Selasa, 7 Jun 2011

emo ~

Assalamualaikum and haii

emm ,. ghase x menyabo la nk pegi skola nak jumpa Nani lahh ,. isk tapi kan, yg kacau moodnya tuh ade sorang budak lakilaki nih kankan , isk mmng mengacau keamanan betull ,. Fiqa tengah perang dunia dngn dia nih .
Dasat punye perangg !!


Fiqa tatau lah besa sngt ke dosa Fiqa ni kat die ? kalau nk ikutkan dosa die tuh lebih bnyk dri Fiqa ,. isk , pandai2 je ckp orangg kan ? diri sndiri tuh x betol lagy .,. haihh *bilalah nak buat perdamaian antara kitorang nih*
okeyh ,. bkannye Fiqa tak mintak maaf ,. siap bgi surat lagi ,. ecece ,. ehh ,. bukann surat cinta ae ?


Tapi kankan , , mmng mse tuh tngh terbakar stu badan mcm ghost rider , tapi ghost rider tuh dkt kepala jek ,.
nak tau takk die wat ape ? die pegi wat roket surat  tuh ,. kalau x kerana Fiqa ni perempuan da lama makan penyepak budakk tuh ,. Fiqa mmng malas dah nk lyn die ,. tpi dsebabkan kehadiran die dlm kelas tuh mnyebabkan mood Fiqa trganggu ,. ! Huh ,.

dahla ,, isk !! ghase nak nanges jek lahh !! BTW ,

Happy Birthday to Nur Amirah Hannani Zamri ,. 
semoga panjang umur dn dimurahkan rezeki
awakk lah kwn kita smpai ke akhir hayat !
rindu kat awakk lah !

2 ulasan:

Cik Polka berkata...

waa ~ tenkiu , Miss Sweet :)
u're too cute ! eh silap . u're too kind ! cehcehceh :P

Miss Sweet berkata...

eceheceh ,.. cute lahh !!
perasaan lebih lah kan ? :P