Khamis, 23 Jun 2011

saya dah penat !

apelah dosa Fiqa ek ? masalah dtng bertubi-tubi ,,. kalau @#$%! dh ade orng lain pon , Fiqa ta kesa ,. swear ! Fiqa ta kesa sangt2 ,, tpi Fiqa nih tunggul kayu ke ? tolonglah ,. Fiqa x nk dah menangis,menangis dan terus menangis ,. Fiqa da penat sngt ,. penattt sngt !

Fiqa cume nk @#$%! hormat Fiqa sbgai %$#@! ,. tu jeh ,. tak lebih ,,! bila @#$%! nmpk Fiqa mcm tak pernah knl Fiqa ,, dan ,. bru tadi , Fiqa tahu dr classmate Fiqa ,, tpi ,. Fiqa x bape psti ,. ap yg die ckp tuh betul ke tak ! sbb ,. die kan bestfriend gf @#$%! tuu ! die ckp @#$%! bg budak asrama bce mcj @#$%! ngan Fiqa ,. betol kee ?

Fiqa tanak pecaya selagi bende tu tak kelua dri mulut @#$%! sndiri ! faham ? dan ,. kalau lah @#$%! bce entri kali ni ,. Fiqa hrp sngt @#$%! sdr yg diri tu dah buat salahh ,, and ,, mse classmate Fiqa bgtau Fiqa psl hal ni ,, memang air muka Fiqa tenang , tpi dlm hti siapa thu ,.,?? tolonglah ,. tolong jujur kali ni ,,,

dan sbb ni jugak ,. tak kira kat mne Fiqa jumpe @#$%! dkt skola ,, Fiqa tetap akan face to face dngn @#$%! jugak ! dan skarang ,. Fiqa benci dngr nama @#$%! bila kwn Fiqa sbut nma @#$%! bile jumpe Fiqa dlm kelas ,. Fiqa nk je ckp  yg Fiqa benci sngt kat @#$%! ,,,,,,,, kalau @#$%! nk tahu , bile2 mse je air mata ni boleh gugur ,, tpi dri tdi Fiqa tahan jek ,, tpi ,. Fiqa KALAH !!

 Fiqa BENCI SANGATT !!!!

6 ulasan:

Messy Girl berkata...

sabar ye dik....
everything gonna be fine

Miss Sweet berkata...

oke kak ,. thnx ea 4 your advice ,.
akak mmng baik wlopon sy x knl akak =)

Messy Girl berkata...

kte kan sme2 umat islam
so kte kenal la :)
kte leh jadi kawan

Miss Sweet berkata...

hehe ,. mekacih akak comel :D

Messy Girl berkata...

haha...adik tu yg comelll :)

Miss Sweet berkata...

haha xD