Ahad, 25 November 2012

Kata semangat secara tiba-tiba







Assalamualaikum , Bonjour everyone :) Yesssss . Malam ni ada cerita Dalam Hati Ada Taman  . Yeah , saya nak buat confession bahawasanya saya dah jadi seorang peminat fanatik ceria tu . Bukan apa , suka gila ahh tengok Randy dengan Elfira dalam cerita tu , so sweet . Lagipun , muka saya kan sama dengan Elfira sekali gus menjadikan saya ni kembar Elfira . Jadi , saya nak tengok kembar saya berlakon *sila muntah pelangi :)


Saya mesti kuat (tetibe) awak semua pun sama . Jangan menangisi dan jangan pernah menyesali apa yang berlaku dalam hidup kita . Itu takdir . Dan , berusaha sebaik yang mungkin untuk menjadikan kehidupan kita lebih baik daripada yang dulu . Usaha itu penting . Usaha , doa dan tawakkal guys :)


Okay , saya faham yang sekarang ni saya menjadi pelik secara tiba-tiba . Well , actually , aku baru lepas gaduh dengan adik . What a life . Walau apa pun , dia tetap adik aku dan aku akan sayang dia sampai bebila . Aku akan lindungi dia dan keluarga aku eventhough aku ni pempuan . Tapi perangai agak kejantanan . Tengok ah , nanti takde sape nak kat kau Raf . His , nauzubillahiminzalik je .


Okai buddyz . I nak makan tengah hari anddddddd lepasni Izzati nak datang rumah . Hahahah xD bye everyone . Assalamualaikum :)

Tiada ulasan: