Selasa, 27 November 2012

Mengisi masa boring



Assalamualaikum . Bonjour everyone . Hmm , right now , memang demm boring gila . Nak tengok cerita 'Cinta Bersemi di putih Abu-Abu' tuuuuu ............. But , my lil brother control the remote . Arghh , hate it much . Actually , I'm tired fought with him everyday . I just can't stand it anymore .


Bukan sesedap seperti jelly dia tumbuk . Tapi , kuat , sampai lengan aku dah naik kebal dah . Baideweh , now me tengah menengok dresses and flat dekat Zalora . Nak tengok ah jugak lawa ke tak . Lagipun , me ni mana pernah beli online pun .......... Tapi , hmm belum jumpa yang lawa lahh . Wait a minute , I nak search dulu yang lawa , okay .



Aha , yang ni lawa kan kalaupakai dengan inner or cardigan :) Tapi ........ harga dia RM 70 lebih gitu . Mahal -_-


Love by Z Sleeveless Colourblock Tiered Chiffon Blouse


Aww , yang ni lawa sangat . Harga pun RM 29.90
Vessini Flower velvet ballerinas

Hah , tu je ah yang I berkenan di hati . Lawanyaaaa .............................. Bestnya kalau dapat kan ? Indahnya dunia nanti . Ehem , pffft , sebenanrnya I taktau saiz kasut I berapa . Hahaha xD

Aku ni memang suka shopping . Lagi lagi baju . Suka sangat . Tapi aku taktau kenapa aku malas nak shopping seluar . Hahahaha . Tapi kan , aku ni dikira kedekut lah jugak , kalau mahal no way man aku nak beli . Jangan harap . Kena murah . Kena berjimat . Thats why pantang nampak SALE . Hohoho .


Okay , entri ni sangat merepek makan kerepek . So , byeee . Got to go . Assalamualaikum :)




















2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Haah lawa lah yang ni

Tanpa Nama berkata...

Tapi ada jugak laman web yg jual lawa punya awk