Ahad, 25 November 2012

Mixed story xD


Assalamualaikum . Bonjour everyone . Hahaha . Intro aku harihari sama je . Korang pun mesti dah bosan tahap gaban . Yeah , you know , know my blog berwajah baru . Actually , I dah boring guna skin . I nak te-ghy guna template biasa je . Susah jugak ah sebab dulu template saya buruk yang amat . Nak edit pun susah tauu .


Btw , tadi pergi majlis orang kahwin . Best ah , dapat makan . Ngeeee :D Dapat banyak jajan jugak . Gila tak best kan ? Hahahaha . Tapi , part yang tak best nya , dalam kereta , aku asyik kena tumbuk je bahana daripada menganjing dan meneging adik aku . Bahu ni memang dah lali dah asyik kena tumbuk , Kang aku cubit dia , makin banyak tumbukan aku dapat . Memang best betul ah kena tumbuk bagai ni -_-


Lately , saya memang rajin blogwalking . Tapi , saya kurang rajin nak leave footprints saya . Hikhik . Malam tadi tengok cerita Mariam Kg.Putat . Sebentar ya , saya nak tanya . Putat tu buah apa weh ? Nggak pernah dengar sih . Walau apa pun saya suka tengok Hanis Zalikha berlakon . Malah , saya juga suka tengok blog dia :)


And , another story malam tadi saya mimpi pasal One Direction a.k.a 1D . Apa jadahnya aku mimpi pasal 1D pulak ni ? Seriously , saya bukan Directioner . Rasanya , kalau Directioner , bangun dari mimpi tu mesti senyum memanjang . Tapi , aku bangun dengan kerutan di dahi :3 The story goes like this , dalam mimpi tu ada saya dan Izzati -,- . Dekat kedai apa tah time tu . Tetiba 1D masuk kedai tu . And all the girl 'menerkam' 1D --' But me and Izzati just duduk diam . Tapi dalam hati , tergugat jugak sebab diorang handsome . Then , Zayn Malik and Harry Styles datang dekat kiterang . And , jantung I berdegup laju . Haha , lol . Then , Zayn tersennyum dan beri saya dan Izzati coklat . And , the girls 'terkam' si Zayn tu balik and me was like tercengang lah . Haha . Tapi , tu fantasi and not realiti pun kan .


*One Direction -_-


Okay , habis dah cerita pasal 1D . Hahaha . Idk lepas ni saya jadi Directioner atau tak sebab mimpi tu . Hikhik . K , i need to take a bath . See you again , peeps . Byee . Assalamualaikum xD



Tiada ulasan: