Isnin, 3 Disember 2012

First Doodle



Assalamualaikum


Holla . Bonjour everyone . Hoho . Ni , saya tak pernah buat doodle guna SAI and ..................... this is the first time bebeh and I am sooooooo excited . Idk why I've been so excited . Maybe the doodles are too cute . Ahakss xD Perahsantan je ah kau Raf .


Asal usul kenapa saya boleh berdoodle . Yelah , aku kan mana kreatif orangnya . Tangan kayu habis . Kayu keras punya . Hahaha . Aku boring semalam . Then , emm ..................................................... Aku blogwalking (lamanya nak cakap) . Aku jumpa blog yang sangat awesome oh *jerit . Doodle dia , omaigad omaigad omaigad . Ya Allah , sangat kiut miut .


Aku dengan excited gila download Paint Tool SAI . Guna SAI ni senang sikit . Nak lukis nampak smooth and lawa je . So , secara otomatis nya , doodle akan nampak lebih kiut miut kau memang debom . Hahahaha . Double woww ! *Troll face .


Sat na , nak upload the doodles ...........................


Ni doodle yang pertama sekali




Yang ni , doodle buat dengan sepenuh hati . Ada budak kat Twitter mintak sempena birthday dia . Today birthday dia :)




Yang ni buat nak cepat oh

Yang ni aku buat sebab masatu sedih kehilangan Yui :'(




Okay , aku tau memang tak cantik and buruk pun kan . Takpe , aku akan terus cuba . Ni semua aku yang buat sendiri tau . Walaupun tak cantik . Hmm , Okay , err (kehilangan kata kata) . Okay , ahh . Nanti aku buat entry baru . Kbye . Assalamualaikum xD

Tiada ulasan: