Selasa, 4 Disember 2012

Kehilangan Yui




Assalamualaikum

Bonjour everyone . Tsk tsk . Korang nak tau tak . Selama ni , aku geli dengan kucing . Aku gatal hidung dengan kucing . Then , hari Ahad tu , lepas main tenniton , aku breakfast ah dengan family aku kat beranda tu . Then , ada anak kucing warna putih mata dia warna biru datang sambil mengiau .



Comel sangat . So , kiterang letak nasi and telur kat polistrene and air nak bagi dekat kucing tu . Kucing tu ikut je aku dengana adik . Cute miut sangat kucing tu . Then .................... Dia makan and minum . So cute . Dia haus and lapar sangat , 





Lepastu dia main dengan daun , batu dan bola . Hahahaha , unik kan dia suka sangat main dengan daun . Sampai berdiri-diri laktu . Suka aku tengok . Kucing ni , kucing first sekali aku bela . Tapi , aku bela sehari je sebab pastu dia mati .





Dia kena langgar . Huwaaaa , dah dah aku tak sanggup dah nak tulis . Terlalu comel untuk mati . Takpelah dah tiba masa dia ..
Gtg . Swerferfer *terpengaruh dengan sinetron bukk . Kk . Bye . Assalamualaikum :'(

Tiada ulasan: