Khamis, 6 Disember 2012

Wonderful Day



Assalamualaikum

Bonjour eveyone . Okay , calm down , Raf (masih excited) Okay , citenya gini . Semalam kan Birthday Sofiya a.k.a Yaya . Heeee . Then , buat ah party untuk birthday tu sekali dengan reunion . Kebanyakkannya datang and bapak gila best .


Okay , Isya datang dulu rumah i before pergi kfc .. Sebab nak naik kereta Izzati . Thanks to Izzati's mom sebab tumpangkan kiterang . Heee :D




Muka beria kot



Cikgu pun datang . Mak ayah Sofiya pun sama . Makan ayam kfc tu , parents Sofiya tanggung . Cheese Cake , Muazzam and cupcake Izzati . Memang best gila ah makan . Best best best . Aku tak sempat nak amik gambar , sebab aku makan je and lagi satu memory dekat phone full lupa nak bawak camera T_T .


So , gambar-gambar ni sume dari Muazzam punya camera and Izzati punya phone . Best gila ohhh .



Cake ni , awesome sedap gila . Aku macam sawan bila tengok kek ni aww .



Parent Yaya



Aku dengan muka excited pose . Ni masa mulamula masuk kfc .



wuuuu . Bestnyaa , Izati buat cupcake . Credit to me too cause bawak tray cupcake . Hahaha xD


















Masa reunion pun kena dera buat soalan kh . Hahaha xD













Then , hihihi kiterang dah kenyang tuu , kiterang plan nak pergi Pusat Bandar nak main bowling and solat dulu . Actually , Cikgu Sahrin punya plan . Hahaha . Masatu hujan , hati berbelah bagi nak pergi or tanak , Call ayah mama dulu sebelum nak pergi . Pergi sana naik bas . First time oh naik bas . Sejuk gilos kot .


Redah hujan untuk tunggu di bustop . Hehe , tapi ada payung ahh xD Pastu , tunggu sana . Bas datang . Kiterang pun naik . Kesejukan kena hujan sikit ditambah lagi dengan kesejukan air-cond dalam bas . Sejuk wuu .


Ingatkan cikgu and budak lelaki naik bas sekali , ghupanya diorang naik kereta . Cisss . Haha , tapi takpelah at least , cikgu tunggu kiterang naik bas dulu then cikgu follow dari belakang . Best best best .


Then dah sampai Pusat Bandar tu , kiterang bergegas naik atas untuk menunaikan Solat fardhu Zuhur (bergegas lah sangat) Okay , dah amek wudhu' sume then solatlah . Best best best . Lepas solat , baru aku ingat aku belum makan nasi . Walau kenyang camne pun , aku tetap kena makan nasi aww . Gastrik . Nasib baik Izzati sama spesies dengan aku . Hahaha .


Aku pun seret dia ke food court untuk makan nasik and menikmati air limau suam yang panas memandangkan hari hujan . Kekeke . Time kiterang makan , diorang pergi bowling and karaoke-ing . So , takdelah gambar aku masatu . Tsk tsk .



Cikgu yang paling sporting everrr



Ni hah , dierang main bowling .


Then aku and Izzati dah makan , kiterang pun pergi lah main bowling dengan Zulaika sekali . kekeke . Eh , tetiba je ada Zulaika . Hahaaha . Tapi , dia terer kot main bowling .


Aku dengan bersemangat gila main bowling tapi dapat 2 je . Bangang kan . So , dengan rasa geram aku suruh Hazeq ngan Muazzam tolong sat . So , akhirnya aku dapat 57 , Izzati 54 and Zulaika 64 . Hahaha . Aku tak aci ni xD


So , kepenatan . Then , aku nak balik . Izzati ngan Zulaika tumpang aku . Hehe . TAPI , sebagai balas dendam , aku ammik gambar sambil tunggu ayah pick me up . Hehe . So scroll down bebeh .














Hahaha . Muka aku agak keberia-an tau tak . Hahaaha . kk , sampai sini je nak mandi :P Hahaha kbyen . Assalamualaikum






Tiada ulasan: