Rabu, 24 Ogos 2011

Hias Kelas


Fuhh , lepas kena sabotaj , kitorang bercdang nak hias balik . Hiasnya pada hari ini lah . erm , best gila kot . Then , buat lah apa yg patut . malas nak cite . aku balik awal . so , leps dripd tuh , tak tawu laah ape yg trjadi .


Emm , tadi dengar lagi die azan . YA,ALLAH . tak sangka pulak . biasanya dia tak azan . tibe-tibe azan . ada free time kot .


Emm , rindunya kat diaa . Tadi nak masuk dua kali dia lalu kelas aku . kalau boleh . aku nak tatap wajah dia . wajah yang buat aku gembira . wajah yang buat aku nangis .


HAHA . Tapi dear , aku tak mampu . aku tak mampu lakukan semua tu . sebab , . aku tak tahu sebab apa .


Awak , sekarang saya tahu kenapa , saya tak dapat memiliki awak . Biarlah , orang nak cakap apa sekali pun . Saya tak kisah . cakaplah , yang saya ni talam dua muka or ETC .


Yang first , saya seorang yang banyak cakap . (pandai mengata , tapi mulut sendiri mcm bertih jagung) .
Saya tahu lelaki macam awak tak suka perempuan macam saya . Hmph . ..


Second , saya tahu , awak da berapa kali try berbual dengan saya .(face to face) . Tapi , saya buat bodoh je , macam tak kenal awak . first yg kat padang . second yg kat perhimpunan . Saya bukan apa . saya malu lahh . lagipun , saya bukan mcm  perempuan lain yg sesuka hati je berbual dngn lelaki lain . sebab , saya tak semurah mereka . :) [lari tajuk]


Third , saya gedik . saya banyak tanya . saya susah nak bagi senyuman dekat awak .


but , for your information , saya selesa berada dengan awak . texting all the time dengan awak sampai habis kredit . saya tak kisah . sebab , asal berada dekat dengan awak , saya bahagia .


tapi , semua tu musnah hanya dengan satu tuduhan . tuduhan awak bagaikan membunuh saya . sampai hati , awak percayakan orang lain lebih daripada awak percayakan saya ?


believe me , jika saya diberi peluang untuk putarkan masa , saya akan putarkan . saya akan putarkan untuk membetulkan sikap saya . bila saya dah dapat awak , saya takan lepaskan awak .


saya rindu awak . malangnya , awak memang tak tahu isi hati saya . awak takkan tahu .....


tadi , awak lalu depan kelas saya . mesti baru lepas jumpa girfie awak . Lepastu , saya buat bodoh lagi walaupun awak lalu depan kelas . padahal , saya nak sangat tengok awak . kawan saya cakap , awak senyum dekat saya .


kawan saya siap sumpah lagi . yg awak dah senyum dua kali dekat saya . tapi saya tengah pandang buku Math . Erm ?


membazir je awak senyum dekat saya ? berbaloi ke ? tapi , senyuman awak tu yg menyinari hari saya . tanpa matahari , saya boleh survive kalau awak berada dekat dengan saya .


melihat awak setiap hari , cukup buat saya rasa bahagia , walaupun , kita tak lagi macam dulu .



*saya seperti Danbo






Tiada ulasan: