Jumaat, 29 Julai 2011

Hanafi punye pasal kuku aku ada polka dots !

Grr , geram tak terkata , kuku aku ade polka dots . warna hitam pulaktu .  tak berbaloi sungguh selama ni aku jaga kuku . ngee . awalnya ad kerje BI . kerje berkumpulan . dia datang-datang , hamek  *marker permanent
buat mende corak tu dekatt kuku . taklawa tau tak...?

ingatkan tadi nak balas balik . tapy , tak sampai hati pulak . aku kan baik orangnya .  *perasaan semata-mata
actually , kalau tanak bace pun takpe . entry ini sekadar hilangkan kebusanan . .

sebenarnya , fiqa ada satu azam tau . haa , nak tau tak ape azam tuh ? hehe .... jengjengjeng ........ ?? sebenarnya , Fiqa tanak online lagi . sebab ,  keputusan fiqa merosot . hadoyyy . lagi dua paper belum dapat . sekarang baru 4A 2B . teruk sangat kan ?

huih , err , taktau nak cakap apa lagi . cume sekarang ni tengah geram . hanafi , nak ghase freekick aku tak ? sedap tau ! terbaekk . !

hisss . tah pape tah . aku da mule mengarut . mengarut tu salah satu perangai kebudak-budakan aku . kadang-kadang kalau bercakap , 1 kelas boleh dengar dengan jelas apa yg aku ckp . haish -,- . hehehe . lagi satu , kalau turun tangga , mesti pegang pergelangan tangan kawan aku . haha . sampai longgar die punya baju . *kejamm .


                                                            .................................................
                                                            ..................................................
                                                                    ...................................
                                                                            ...................

 haaa , kawankawan , esok nak pegi pb tau . excited gile . sebab , aku x sbr nak pakai baju yg sudah disediakan awal-awal lagi . aaaaaa , excited gilaa nih .
oke sumer , tata .

Tiada ulasan: