Jumaat, 22 Julai 2011

kenapa saya berdebar ?



Huuh . berdebar gile tym tngok dye on9 . huih , nape aku berdebar ? bukannya nak chat ngan die . da sebulan da x chat ngan die . isk , act , aku nk tngu dye lps PMR bru lah aku nk ckp something ngan die . peh , nervous gile aq. padahal tarapapa punn -,- . nggeeee ~aq tngh nervous . Aku harap apa yg aq nak ckpkan tuu , membuahkan hasil . Aku tak letak harapan yg tinggi .

Ya Allah .. sebab-II aku tulis pd hari ni ialah ... sbbnye . aku nervous tahap gaban .
 sejujurnya , aku tanak semua ni berlaku . SWEAR ! tapy , dy mulakan dulu , mau buad macammane . aku punn tanak ganggu die sbb , tnggal bape ary je die na PMR . huh ,.....

\tata/ ♫

p/s : saya mntak maaf

2 ulasan:

Messy Girl berkata...

nk ckp yg adik ske die eh ?
hikhik....
GOOD LUCK tau

Unknown berkata...

haha . xde lah kak . sy nak selesaikan pergaduhan yg skarang dah genap sebulan dah kak . huhu