Jumaat, 15 Julai 2011

Perpisahan yang tidak diduga

Assalamualaikum . Hallu-II

Erhh , arytuh ujian kali ke-2 taw ! ngekk , rase tensen sebab ta dpt bukak belog kesayangan yang haru ni . HAHA . Err , semua soalan kira oke . arytuh Geo aq da dpt B , tpy aku tetap rilek mase jwb soalan nye . tatau la weyh nape . HAHA . then , aku tye cekgu Loges . ade ke ta orng dpt A ? cikgu ckp sorang pon tadek . tekezut beruk aku dibuatnya . maksodnya , si Izzat genius tuh ta dpt A la eh ? wahh , seri la kitorang Izzat ! HAHA .bagi Fiqa la kann , science paling susah . aku jwb soalan die punn terketar-ketar . HAHA . tipuu jek .

ngeh . oke2 . setop ! Sebenarnya , Fiqa na cite psl lain taw-II ! Fiqa sedih giler lahh ! Pengetua Cemerlang STaND kan , mau berpindah ke Dato' Penggawa Timur . sebab naik pangkat . whoa . Syabas Tuan ! hehe . tadi memang terharu kutt . lagu sdey-II . pas uh nengok Cekgu Rissyafreen main guitar . HAHA . bakat terpendam cekgu . okeyh . pastuh lepas abes semua . Tuan Haji Nasuha na balek . disebabkan Fiqa nih pengawas , cekgu suro , err , camne na ckp ek ? ala , mcm jaga kat sepanjang jalan tuh . haa , gitu-II lah .

HAHA . Fiqa ngan Sara agk blurr , nak panggil pengetua ape . haha . lps tuh , tngok kaka-II form5 salam tngn pengetua , kiteorang punn ikut sama . wahh , excited giler kott . Fiq dngr pengetua ckp 'Good Luck' .terharu kutt . HAHA .msa salam tngn die tu , tngn die sejuk . mungkin die , die ape ek ? haha . Fiqa tngh sengal . ! 

oke-II , memang na snap gamba . tpy takot lorh na bwk phone . tu jeh kot . rasenye . lah , aku baru sedar , hari ni , Fiqa betul-II sengal .

Tiada ulasan: