Jumaat, 22 Julai 2011

Lega dan syukur alhamdulillah

huhuh . dngn perasaan berdebar-debar , aku gagahkan jua tngnku menaip utk chat dngn die . mnta penjelasan , tye soalan yg agak xdak bijak . lega gile . alhamdulillah !!!

Saya:Salam ..
Dia:wasalam ,, sori late .
saya:takpe , ni nak tanye cket .
dia : tanya lah .
saya: * ngan fiqa bergado ke ?
dia : enta ,, * pon tak tau .
saya : kenapa tak tau ?
dia: hhhhhhhmmmmm , da tak tau , so tak tau laa .
saya : marah ke ?
die:xde la .
saya :oke .
dia : hmm , da nak off9 ni .bye
saya :jap2 nak ckp sesuatu .
dia:ha,ape agy .
saya: :D (xtau nape awat smiley . padahal aq anta kat bieha)
dia:ape die .??????
saya:
  • kalo btul la fiqa nga * gado , fiqa mntk maaf . * tautak . fiqa penat la gado mcm ni . pent gile tautakk . so , fiqa mntak maaf la .
  • tu je

    dia: kita gado ke ?
    saya : maybe , * ckp . that's mean kt gado lh kan ?
    dia:entala,, kalo macamtu ,* pon mintak maaf kat pika,k ?


    itu cukup jelas membuatkn saya lega , dan membuktikan yg ego dye tnggi . see ? sape yg mntk maaf dulu ?

    p/s: happy , lega , gembira , bersyukur .







Tiada ulasan: